Udruženje poslodavaca Federacije BiH
Tel. +387 33 552 460
Fax. +387 33 552 461

Razvijanje poslovnih vještina u cilju efikasnijeg poslovanja

Razvijanje poslovnih vještina u cilju efikasnijeg poslovanja
Poslovne i komunikacijske vještine su osnova uspješnog obavljanja bilo kojeg posla. One se primjenjuju u svim radnim okruženjima i mogu se lako prenositi iz jedne oblasti ljudskog rada na druge.

Uspješna komunikacija je mnogo više od razmjenjivanja informacija, stoga je Udruženje poslodavaca FBiH sredinom tekuće godine organizovalo obuku koju pruža Poslovno-obrazovni centar UPFBiH iz oblasti poslovnih vještina. Obuka je polaznicima omogućila da steknu različite kompetencije iz oblasti vođenja poslovnih prezentacija, pregovaranja, upravljanja kriznim situacijama, organizaciji sastanaka itd.

Obuku je vodila prof. dr. Marijana Šećibović, profesionalan i kreativan stručnjak s iskustvom u oblastima komunikacije, odnosa s javnošću, javnih nastupa, obrazovanja i žurnalizma.

Obuka je trajala 30 radnih dana, a jedna od polaznica obuke Azijada Hadžihasanović iz kompanije Sisecam Soda Lukavac ističe da je veoma zadovoljna samim procesom i vremenom trajanja obuke.

"Predavač me posebno zadivio, obzirom da je od prvog do zadnjeg časa, bez obzira na broj učesnika, istim kvalitetom i istim tempom održala predavanja. Način obuke je veoma uspješan, jako mnogo znanja smo usvojili već tokom predavanja i postala su primjenjima i prije završetka obuke" naglašava Hadžihasanović.

Obzirom da poslovni svijet zahtijeva visok stepen komunikacijskih vještina jer situacije, prenos ideja, razmjena mišljenja, predstavljanje proizvoda, krizne situacije, zahtijevaju znanje, trening je obuhvaćao obuku iz oblasti poslovnih vještina, te obuku za javne nastupe i prezentaciju.

"Ukoliko uzmemo u obzir da moje radno mjesto zahtjeva česte prezentacije koje su većinom bazirane na finansijskim i budžetskim podacima, najviše koristi sam imala iz oblasti dijela obuke vezano za pripremu prezentacije, držanje govora i smjernice vezano za govornika, njegovu pripremu kao i neverbalnu komunikaciju. Određena stečena znanja sam počela primjenjivati i prije finalizirane obuke a neke sada, uz dodatnu literaturu koju nisam stigla obraditi tokom obuke a koja nam je preporučena u pojedinim situacijama", navodi Hadžihasanović.
 
Još jedna polaznica Dženita Jahić ističe da je sam proces obuke, vrijeme i način obavljanja obuke bilo iznad očekivanja.

"Poslovne vještine i vještine komuniciranja bi trebale da budu u fokusu svake ozbiljne organizacije jer bez ikakve sumnje utiču na razvoj kompanije. Posebno bih pohvalila predavača zbog stručnosti, pristupa i senzibiliteta. Budući da je teorija bila povezana sa praktičnim primjerima, primjena stečenog znanja bila je moguća odmah po samom završetku obuke. Svakom bih prepročula obuke koje nudi Poslovno-obrazovni centar UPFBiH" kaže Jahić.

Polaznici ističu da poslovne vještine mogu pomoći kompaniji u njezinom napretku i razvoju te da bi definitivno preporučili obuku koju je organizovalo Udruženje poslodavaca FBiH.